Breaking News

کراچی سے خیبر تک شدید بارشیںِ، کب سے پاکستان میں جل تھل ایک ہونےوالاہے؟بڑی پیشگوئی،اتنی بارش کہ سب دھوپ کے لیے دعا کریں گے

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) گرمی کے ستائے ہوئے عوام کے لئے بڑی خبر، محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ  بالائی اور وسطی علاقوں میں مون سون بارشوں کا امکان ہے۔ محکمہ موسمیات کے مطابق 20 اگست کی رات سےملک کے بالائی علاقوں میں مون سون ہوائیں شدت سے داخل ہونے کا امکان ہے ۔

محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ 20 اگست سے 22 اگست کے دوران کشمیر، اسلام آباد، اٹک، چکوال، جہلم، گجرات، منڈی بہاء الدین، گوجرانوالہ، حافظ آباد، اوکاڑہ میں وقفے وقفے سے بارش متوقع ہے۔ محکمہ موسمیات نے 20اگست سے 22 اگست تک بھکر، لیہ، ساہیوال، بہاولنگر، شانگلہ، چترال، پشاور، کوہاٹ، ٹانک، کرک، دیر، بنوں، ڈیرہ اسماعیل خان ، مانسہرہ، ایبٹ آباد، ہری پور، مردان، چارسدہ، نوشہرہ اورگلگت بلتستان میں بارش کی پیشگوئی کی ہے۔ اس کے علاوہ 20 اگست کی شام سے 21 اگست کے دوران ڈیرہ غازی خان، ملتان، بہاولپور راولپنڈی، لاہور، اوکاڑہ، قصور اور فیصل آباد میں بھی بارش کا امکان ہے جبکہ نشیبی علاقے زیر آب آنے کا خدشہ ہے۔محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ بارشوں کے باعث کشمیر، گلگت بلتستان اور بالائی خیبر پختونخوا میں لینڈ سلائیڈنگ کا خطرہ ہے۔ دوسری جانب قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان اور کشمیر پریمیئر لیگ کی فاتح ٹیم راولاکوٹ ہاکس کے کپتان شاہد آفریدی ٹرافی جیتنے کے بعد گھر پہنچے تو انہیں اہلیہ نے شاندار طریقے سے خوش آمدید کہا جس پر کھلاڑی نے شکریہ بھی ادا کر دیا ۔ تفصیلات کے مطابق شاہد آفریدی نے ایک مختصر ویڈیو شیئر کی اور اہلیہ کی جانب سے کیے جانے والے خوبصورت ویلکم کا شکریہ ادا کیا۔

About admin

Check Also

عثمان بزدار کی چھٹی؟عمران خان کے پاس متبادل آپشن کون؟ بڑی خبر

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) وزیر اعظم عمران خان کی گجرات کے چودھری برادران سے گزشتہ دوماہ …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *