Breaking News

سافٹ وئیر اپ ڈیٹ کرنے کا زمانہ ختم! نواز شریف سے ہمدردی رکھنے والوں کے ساتھ کیا ہوگا؟ پی ٹی آئی رہنماؤں کو بُری خبر سُنا دی گئی

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) تحریک انصاف میں کچھ لوگ نواز شریف کے لئے ہمدردی رکھتے ہیں۔الیکشن میں دھاندلی ختم کرنے کے لیے ٹیکنالوجی کا استعمال کریں گے۔اس کی وجہ سے الیکشن میں دھاندلی روکی جا سکتی ہے۔ الیکٹرانک ووٹنگ مشین کے ذریعے شفافیت آئے گی اور اس میں مزید بہتری لائی جا سکتی ہے۔

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما اور سینیٹر فیصل واوڈا کا کہنا ہے کہ سافٹ وئیر اپ ڈیٹ کرنے کا زمانہ چلا گیا اب چپ لگائیں گے۔نجی ٹی وی چینل کے پروگرام میں گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ اپوزیشن نے ای سی ایل کو دیکھا ہی نہیں اور اس پر تنقید شروع کر دی۔ ۔ہمارے کچھ لوگ بھی نوازشریف کے لیے ہمدردی رکھتے ہیں یہ کیسا شخص ہے جو 3 بار وزیراعظم رہا لیکن ملک سے فرار ہو گیا۔جب بھی قانون حرکت میں آتا ہے یہ لوگ بیمار ہو جاتے ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ سافٹ وئیر اپ ڈیٹ کا زمانہ چلا گیا اب تو چپ لگائیں گے اور کچھ بھی ہو جائے ٹیکنالوجی کے استعمال کا قانون منظوار کرائیں گے۔جب بھی کوئی قانون سازی ہوتی ہے یہ اپنے کیسز لے آتے ہیں۔الیکشن کی شفافیت کے لیے ٹیکنالوجی کا استعمال ناگزیر ہے۔اپوزیشن اتفاق کرے قانون سازی ضرور ہو گی۔ایسے لوگوں کے کیسز معاف کر دیں۔سب ٹھیک ہو جائے گا۔ دوسری جانب وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ طاقتور لوگ چوری کرکے ملک تباہ کردیتے ہیں،نیب 20 سال سے ہے، لیکن طاقتور کے خلاف کارروائیاں ہمارے دور میں شروع ہوئیں، انصاف کے بغیر کوئی ملک آگے نہیں جاسکتا،جس ملک میں انصاف نہ ہو وہ کبھی عظیم ملک نہیں بن سکتا ، پیسہ چوری کرکے بیرون ملک لے جانیوالے دہرا نقصان پہنچاتےہیں ، اقتدار میں آکر یہ لوگ پیسہ ملک سے باہربھیجتے ہیں، گلگت بلتستان کی اصل صلاحیت سیاحت ہے،سیاحت کےفروغ کیلئے منصوبے کےتحت کام کرنے کی ضرورت ہے۔

About admin

Check Also

سابق وزیراعظم نواز شریف کو 4ہارٹ اٹیک۔۔۔ لندن سے انتہائی تشویشناک خبر، ن لیگی رہنما نے تصدیق کر دی

اسلام آباد(نیو ڈیسک)سابق وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کا کہنا ہے کہ نواز شریف علاج کروا …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *